Reklamácia

Potrebujete tovar reklamovať?

Reklamáciu môžete jednoducho podať online prostredníctvom online formulára. Nemusíte nič tlačiť.

 

Do balíčka vložte papier, na ktorý napíšte číslo objednávky. Vrátené tovary dobre zabaľte, aby nedošlo k ich poškodeniu počas prepravy. Balíček prinesiete do našej kamennej predajne alebo tovar odošlite na adresu:

"REKLAMÁCIA"

Gap.sk

Průmyslová 485, 252 61 Jeneč

Česká republika

Reklamovaný tovar nám prosím pošlite riadne zabalený proti poškodeniu pri preprave a očistite ho od prípadných nečistôt.

Náklady spojené so zaslaním reklamovaného tovaru smerom od zákazníka nesie zákazník.

Tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku.

 

Reklamáciu vybavíme do 30 dní, ale budeme sa snažiť o čo najrýchlejšie vybavenie. O výsledku reklamačného konania vás budeme informovať e-mailom.


Záručná lehota je zákonom stanovená na 24 mesiacov. Nároky zo zodpovednosti za vadya zo záruky (reklamácia) sa nevzťahujú na závady spôsobené nesprávnym použitím a opotrebením nezodpovedajúcim spôsobom. Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu bezodkladne po vzniku vady. Reklamáciu budeme posudzovať v súlade s pokynmi stanovenými výrobcom tovaru alebo jeho zástupcom, resp. výrobcovia takýto tovar odošleme na vyjadrenie a vybavenie. 

Podrobnejšie informácie k reklamácii nájdete v obchodných podmienkach.