FAQ
Dokedy môžem vrátiť nevyhovujúci tovar ?
Tovar, prosím, odošlite do 14 dní odo dňa doručenia objednávky. Členovia klubu GAP+ majú nárok na predĺženú lehotu vrátenia do 60 dní. Vrátenie tovaru musí byť čisté a nesmie javiť známky opotrebenia. Viac informácií v Obchodných podmienkach.
Ako môžem vrátiť tovar?
Vyplňte Online formulár na vrátenie tovaru. Následne balík zaneste do predajne GAP > alebo ho pošlite doporučene na adresu: „VRATKA Gap.sk“ Průmyslová 485, 252 61 Jeneč, Česká republika. Tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku! Pre registrovaných zákazníkov je možnosť vrátenia zdarma cez Packetu. Vyberte si najbližšie podacie miesto Packety >. Na prepážke uvediete kód, ktorý nájdete na vašej faktúre (kód na bezplatné vrátenie je uvedený iba na faktúrach zákazníkov, ktorí sú členmi klubu GAP+).
Vymeníte mi nevyhovujúci tovar za iný?
Výmena tovaru za iný, bohužiaľ, nie je možná, ponúkame iba vrátenie peňazí za vrátený tovar. Budeme radi, keď si tovar objednáte v novej objednávke.
Za ako dlho mi prídu peniaze za vrátený tovar?
Len čo tovar dostaneme, vždy sa snažíme o čo najrýchlejšie vrátenie peňazí, najneskôr však do 14 dní.
Ako rýchlo odosielate objednávku?
Všetok tovar máme na sklade a odosielame obratom po prijatí objednávky v pracovných dňoch.
Ak zvolím osobný odber v predajniach GAP, musím pred vyskúšaním tovaru zaplatiť?
Pred platbou si objednaný tovar môžete najprv vyskúšať.
Môžem za objednávku zaplatiť klasickým prevodom?
Áno, ale iba prostredníctvom systému elektronických platieb GoPay. Po vytvorení objednávky zvoľte GoPay Rýchly bankový prevod. Viac informácií o platbách nájdete tu.
Ako zistím, že nákup prebehol v poriadku?
Po uskutočnení nákupu dostanete e-mail s potvrdením objednávky.